هتل های تایلند
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل آیبیس پوکت پاتونگ

هتل آیبیس پوکت بانکوک، در موقعیتی مناسب  واقع شده  و با این وجود ده دقیقه پیاده تا خیابان بنگلا و پنج دقیقه تا ساحل فاصله دارد و فاصله این هتل با فرودگاه حدود چهل و پنج دقیقه می باشد ومراکز خرید و رستوران های زیادی در اطراف آن قرار دارد .از جمله  امکانات مهیج هتل ,یک استخر شنای بزرگ,برنامه های تفریحی فراوان و خدمات دوچرخه و اتومبیل کرایه میباشد .مسافران امکان این را دارند که در اتاقهای شیک و مدرن خود به استراحت پرداخته و سپس سری به مراکز خرید اطراف بزنند. تفریحات شبانه زیاد نزدیک نیستند که باعث مخدل کردن استراحت مسافران شوند.خوراکهای رستوران تایلندی هتل، به سلیقهی هر مسافر درست میشود. عرضه ی خوراکیهای سبک به صورت شبانه روزی هست.

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند


هتل مرکز آب گرم دوانجیت در ناحیه  استوایی در مجاورت ساحل  پوتنگ ساخته شده  و خدمات زیادی را  به میهمانان ارائه میدهد.اتاقها از دکوراسیون چوبی تیره رنگ، نشیمن و تجهیزاتی از قبیل اینترنت بیسیم برخوردار میباشند.میهمانان میتوانند با آبتنی در استخر، صرف نوشیدنی های خنک، آفتاب گرفتن و یا شرکت در جلسات ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی کرده و به استراحت بپردازند. علاقه مندان به تفریحات آبی، با اندک زمانی پیاده میتوانند به ساحل دست یابند.

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

هتل سنترا کارون ریزورت پوکت تایلند
فاصله این هتل با ساحل بسیار کم بوده و پیاده حدود سه دقیقه طول میکشد  و از سه قسمت مسکونی,سه استخر روباز و شش رستوران و تریا تشکیل شده است. اتاقها به سبک جدید و به روز طراحی شده و دارای تلویزیون با گیرنده ماهواره,یخچال، چای و قهوه ساز میباشند. فعالیت های ورزشی از جمله پرش آزاد,اتومیبل رانی نیز با هماهنگی قبلی امکان پذیر میباشند.از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به زمینهای تنیس و مرکز تفریحی کودکان اشاره کرد. رستوران این هتل با سرو بوفه صبحانه و ناهار و شام از روی منو از میهمانان پذیرایی میکند.

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

هتل لمردین پوکت تایلند
این هتل یکی از بهترین و جذابترین هتل های پوکت میباشد. این هتل در یکی از زیباترین مناطق پوکت در باغ چهل هکتاری ساخته شده است. شش اتاق جلسه ,ساحل اختصاصی و استفاده از امکانات تفریحی هم چون جت اسکی ,پاراشوت ,غواصی و غیره از جمله امکانات تفریحی  این هتل دارد میتوان به شش اتاق جلسه ,.سونا,جکوزی,اتاق ماساژ ,زمین گلف,زمین تنیس,سالن بیلیارد,سالن بدنسازی ,امکانات لازم برای ورزش های آبی  از جمله سرویس های هتل می باشد . چهارصد و هفده اتاق و پنجاه و چهار سوئیت لوکس  رو به باغ و رو به  استخر به شکل تایلندی تزیین شده است .

مطالب مرتبط :تور تایلند , تور تایلند 93 , تور تایلند اردیبهشت 93 , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند اردیبهشت 93

 

 

هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت تایلند
هتل دوسیت لاگونا ، در میان هکتارها درختان استوایی و در نزدیکی دریای نیلگون  آندامان ساخته شده است. بیست دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد . هتل دارای امکانات متفاوتی از جمله اینترنت رایگان در محوطه اداری، دسترسی رایگان به یک زمین گلف هجده گودال، استخر ، مرکز آب گرم ،  یک رستوران، یک کلیسای کوچک و یک باغ میباشد .تمام دویست و پنجاه و چهار اتاق این هتل با رنگهای روشن و انرژی بخش رنگ آمیزی شده اند ، اتاقها از سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی تایلندی و خراطی شده و مدرن ،  تراس اختصاصی مشرف به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان برخوردار میباشند.





:: برچسب‌ها: هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: