هتل های کیش
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های کیش

 

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک واقع در زیباترین منطقه ی جزیره کیش میباشد.اين هتل در زميني به وسعت بيش از ده هكتار قرار دارد که در فضایی زیبا و سرسبز ساخته شده.ساحل هتل درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس خودنمائي مي كند كه اولين و بي نظيرترين ماريناي كيش را در خود جا داده است.اين فضاي فرحبخش و بسيار چشم نواز نظر هر بيننده ا ي را به خود جلب نموده و اقامت در اين هتل با شكوه را وسوسه انگيز مي نمايد.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی زیبا تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد کارکنان آموزش دیده و با تجربه آمادهاند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند.

امکانات : استخر سرپوشيده ,سالن بدن سازی,سونا بخار ,جکوزی ,زمين استاندارد تنيس ,اسپا و ماسا ژ تایلندی ,سالن زیبایی بانوان ,فروشگاه ,کافی شاپ ,کافی نت ,سالن همایش ,پارک تفریحی

مطالب مرتبط : تور کیش , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری , تور کیش اردیبهشت 93

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش است که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت بنا شد. این هتل طرح تخت جمشید را دارد .این هتل شامل دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" میباشد،که به زیبایی این هتل افزوده است.

امکانات:

سالن کنفرانس ,اتاق بيليارد,کافى شاپ لابى,روم سرويس 24 ساعته ,لاندرى ,مينى بار و صندوق امانات ,امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها ,گشت سياحتى جزيره ,گشت بازارها , کافي نت ,سالن بدنسازي ,صبحانه بوفه ,ترانسفر

مطالب مرتبط : تور کیش , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری , تور کیش اردیبهشت 93

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان به وسعت یازده هزار متر مربع  دراواخر سال 1381 خورشيدي ساخته شده. طراحی این هتل دارای  چهار پله اضطراري و سه آسانسور با دو منظره خليج و جزيره می باشد. بیشتر اتاقهای هتل دارای منظره ی رو به دریا هست. از طرفي دسترسي پياده دو تا پنج دقيقه اي به بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس موقيت هتل را در جايگاه ويژه اي قرار داده است.

امکانات:

 سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان

مطالب مرتبط : تور کیش , تور کیش 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش لحظه آخری , تور کیش اردیبهشت 93

 

 

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا چهار ستاره ,مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید,در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.هتل دارای اتاقهای: دو تخته,سه,چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی,صندوق امانت شخصی و یخچال با  مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.
لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: