مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : dellaram
 

babzar pardis yek kish

بازار پردیس یک کیش از بزرگترين بازارهاي کيش است که به سبک زیبای اروپايي و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوي در شرق جزيره کیش و در نوار سياحتي كيش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است . 

مطالب مرتبط : تور هتل های کیش خرداد 93 , تور هتلهای کیش اردیبهشت 93 , تور هتلهای کیش 93

 

 

 

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند. انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند. در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیشدرختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

bazare zeiton kish

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است . 
طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیار مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی انجام بدهید. در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیش , بال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

پروژه بزرگ بازار کیش مال در جزیره زیبای کیش با رعایت استاندارد در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا با هدف فرهنگ سازی و بوجود آوردن ایده­ های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و با هدف جذب برندهای معروف و معتبر دنیا شروع به تاسیس این پروژه بی نظیر کردند. از ویژگی های آشکار پروژه که در دیگر پروژه­ های کشورمان ایران کمتر به آن توجه می شود، اختصاص دادن تقریبا 60 % از کل مساحت پروژه به بخش های عمومی با طراحی مدرنو زیبا می ­باشد. محیط هایی برای بازی کودکان و بچه ها و نوجوانان، فضاهای سالم برای تفریح با هدف سرگرمی مخصوص خانواده ­ها،  و ارائه خدمات تندرستی مانند : SPA بین المللی از مواردی است که این پروژه را متمایز کرده است . 
طراحان پروژه بازار کیش مال به بررسی روشهای موفق در کشورهای دیگر با هدف توسعه صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند . این برنامه­ ها شامل : برگزاری و اجرای فستیوال بین المللی ویژه غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال است. کشور ایران با جاذبه­ های فرهنگی و سیاحتی بسیار و دارا بودن آب و هوای چهار فصل به عنوان کشور توانمندی در آماده سازی فضایی مطلوب و مناسب برای جذب توریست است. امروزه دنیا به سوی کشف بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار است تا با بدست آوردن سیستم متناسب با جهان، زمینه­ های متفاوت گردشگری را فعال نماید . فعالیت­ها شامل توسعه و رونق گردشگری غذایی است که وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی می باشد .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

 

bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبایکیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است  اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند . 

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

bazare morvarid kish

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشد و داری در یک طبقه است و از هنر معماری باستانی ایران و بناهای دوره‌ی هخامنشی  الهام گرفته شده است ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد.  بازار مروارید کیش دارای هشت بازارچه و دوازده ورودی می باشد که هر کدام از بازارها با نام‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، بیستون، تیسفون، آریا و  ایران است. تالار مرکزی با هنرهای مس کاری ، گچ‌بری،  سنگ‌کاری و با آب‌نمای زیبا طراحی و تزئین شده است. بازار مروارید کیش با ۲۰۸ غرفه است که اکثرا فعال و دایر می باشند.  در بیشتر شبها مرکز خرید مروارید کیش برنامه اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی دارد .

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید با الهام از بناهای دوره هخامنشیان  ساخته شده است. و دارای دوازده در ورودی و هشت بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی, آپادانا, پرسپولیس, پاسارگارد, پارس, بیستون, ایران, تیسفون و آریا مشخص شده اند. بازار مروارید دارای 1 تالار مركزی است كه با هنر‌های گچبری, سنگ‌كاری, مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده و  این 8 بازارچه‌ را به هم پیوند داده است.
بازار مروارید کیش کالاهایی مثل پوشاک مردانه و زنانه , بلورجات ,لوازم ورزشی , اسباب بازی , عطر و ادکلن , لوازم خانگی , ساعت و ...عرضه می دارد.

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

 

بازار ساحلی مرجان کیش

 

 

مشخصات این هتل:

 

 

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. 

 

 

 

غرفه های این هتل شامل:

 

 

 

200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.

آدرس:جاده جهان کیش

 

مطالب مرتبط : تور کیش خرداد 93 , تور کیش اردیبهشت 93 , تور کیش 93

بازار ونوس کیش

توضیحات این هتل:

اين بازار در سال 1375 در فضايي به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سياحتي واقع شده است .

آدرس:بلوار ساحلی کیش





:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: