هتل های دبی
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های دبی

 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

 

هتل ارکید دبی

 

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

هتل نیهال دبی

 

hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند.  

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی اردیبهشت 93 , تور دبی 93

 

هتل پالم فورچون دبی

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود.  





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: