هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در سواحل زیبای آنتالیا است و در دهکده بلدیبی واقع شده است در زمینی به مساحت دویست و پنجاه هزار متر مربع است و دارای ظرفیت سه هزار میهمان است با امکانات عالی هتل مناسب با همه ی سلیقه ها استهتل تا شهر کمر آنتالیا ده کیلومتر و تا فرودگاه چهل و پنج کیلومتر فاصله دارد

 

 
هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل بین المللی لارا وورد آنتالیا ، در دویست متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات و خدمات هتل می توان به اتاقهای مدرن و نوسازی شده ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات خوب بهداشتی عالی می باشد . 
میهمانان و مسافران می توانند در رستوران فضای باز و یا در هتل انواع مختلف غذای های بین المللی و ترکی بپردازند. خدمات دیگر هتل مانند: باشگاه مجهز ، ماساژ , سونا ، و پارکینگ عمومی رایگان ارائه می دهد . از جذابیت های توریستی نزدیک به هتل در منطقه لارا آبشار (دادن)  و دروازه باستانی (هادریان) می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه می باشد. هتل لارا وورد آنتالیا برای علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز دوچرخه کرایه می دهد. 

مطالب مرتبط : آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، بلیط آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، هتل های آنتالیا ، تور آنتالیا تیر 93

 

 

هتل سه ستاره لارا آنتالیا

هتل دیدنی لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای فوق العاده زیبا قرار گرفته  و برای آن دسته از میهانانی که به دنبال شنا و آبتنی در استخری با منظره زیبا و در عین حال بافت قدیم شهر آنتالیا دسترسی راحت می باشد، انتخابی ایده آل به شمار میرود.هتل دارای 72 اتاق بوده که هر یک به سادگی و راحتی طراحی شده و از چشم انداز تماشایی قابل رؤیت دریا از بالکن برخوردار می باشند.میهمانان و مسافران حتما از شنا وآبتنی در استخر بالای صخره و رستورانهایی که همه به چشم اندازهای دیدنی دریا نزدیک هستند، لذت میبرند. میهمانان می توانند در بوفه هتل خوراکهای عالی و خوشمزه ترکی و بین المللی تدارک دیده شده  و یا در رستوران منو دار هتل، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.هتل فقط چند قدم تا آبهای گرم مدیترانه و ساحل شنی و طلایی لارا فاصله دارد. آبشارهای معروف Dden، نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل تا بافت تاریخی شهر آنتالیا و شهر قدیمی و مشهور کالیی، فقط 6 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا با میهمان نوازی ترکی سنتی از مسافران و میهمانان خود در محیطی مدرن و مجلل پذیرایی می کند. هتل پامیرا در 200 متری ساحل می باشد و تعطیلاتی به یاد ماندنی برای میهمانان خاطر انگیز می شود. استخر رو باز و بزرگ هتل و اتاق ها از امکانات رفاهی مانند:  دکوراسیون مدرن ، مینی تریا ، تلویزیون LCD ،  تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی مجهز و بسیار لوکس و سشوار دارد . رستوران هتل پامیرا آنتالیا در محیطی با فضای باز و جذاب قرار گرفته است و  انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه  از میهمانان و مسافران پذیرایی می شود. نوشیدنی های استوایی با طعم عالی برای پذیرایی از میهمانان مهیا می باشد . جابجایی رایگان مسافران و میهمانان به سواحل اطراف ,  نظافت شبانه روزی اتاق ها ,  پارکینگ اختصاصی از جمله خدمات هتل پامیرا آنتالیامی باشد . سرویس اینترنت رایگان در اتاقها و در محیط های عمومی هتل از امکانات دیگر هتل پامیرا آنتالیا می باشد.

   

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: