مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

بازار کرامه دبی

 

 

 

بازار کرامه دبی

 

این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران عرضه میشود .

 

مرکز خرید دبی مال دبی

مرکز خرید دبی مال دبی



مرکز خرید دبی مال یکی از بزگترین پاساژهای جهان است که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی قرار دارد . در مقابل درب ورودی دبیمال رقص فواره ها وجود دارد که هر روز ساعت 7 شروع می شود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و زیبا دیزاین شده . همچنین در داخل این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد نیز وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر میباشد و پیست اسکی مصنوعی دبی میباشد . این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان میباشد که شامل 200 فروشگاه است و همچنین مرکز خرید دبی مال دارای 22 سالن سینما ست.

 

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .

 

مرکز خرید مال امارات دبی

مرکز خرید مال امارات دبی


مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

 

 


برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:31 | نظر بدهید




:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: