هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان سه ستاره

hotel akua iravan armanestan

هتل آکواتک ایروان ارمنستان هتلی تمییز و با طراحی ساده می باشد که مکانی مناسب برای استراحت خانواده ها می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند . هتل آکواتک ایروان ارمنستان دارای مرکز ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر رو باز و سرپوشیده , مرکز و سالن بدنسازی می باشد. هتل دارای خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی هم می باشد که می توانید در طول اقامت نیز مرتب و آراسته باشید. همچنین رستوران هتل دارای منو رژیمی می باشد که میهمانانی که برنامه رژیمی دارند نیز در طول سفر خود برنامه تغذیه و رژیم خود را حفظ کنند . هتل آکواتک ایروان ارمنستان فروشگاهی دارد که می توانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستانسه ستاره

hotel royal palac iravan armenia

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان در منطقه ای آرام و دلنشین قرار گرفته است و  تا مرکز شهر  با اتومبیل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان به خاطر اینکه از شهر دور می باشد دارای فضایی بسیار آرام و و اقامتی آرامش بخش را برای مسافران و میهمانان خود تدارک دیده است .  هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان امکاناتی مانند رستوران، مركز آبگرم و سلامت،‌ مركز تجاري،‌ اينترنت رايگان و امکاناتی که هتل را در کیفیت بسیار خوبی قرار می دهد تا بتواند به نحوی مطلوب از مسافران و میهمانان خود پذیرایی نماید.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل هرازدان ارمنستان سه ستاره

hotel harazdan armenia

هتل هرازدان ارمنستان امکانات رفاهی بسیاری مانند : استخر روباز , ایوان ویژه حمام آفتاب , داشتن زمین بازی ویژه کودکان. صرافی در هتل وجود دارد که مسافران و میهمانان عزیز می توانند در کمترین زمان ممکن مبادلات ارزی خود را انجام دهند. هتل هرازدان ارمنستان اتاق جلسه مجهز نیز برای خود دارد. هتل باغ زیبای نیز دارد که می توانید اوقاتی را با آرامش سپری کنید. ميهمانان و مسافران فعالیتهایی مانند بیلیارد که در هتل وجود دارد را نیز برای خود داشته باشند. بعد از یک گردش و تفریح در طول روز می توانید در رستوران هتل به استراحت بپردازید و از غذاهای متنوع و لذیذ هتل هرازدان لذت ببرید . هتل هرازدان ارمنستان دارای لباسشویی , خشکشویی و اتوشویی نیز می باشد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان سه ستاره

hotel erebuni ermenia

 
هتل اربونی ارمنستان هتلی دلنشین در مرکز تجاری شهر ایروان قرار گرفته است و مراکزی مانند : موزه ملی و ساختمان اپرا ایروان و دیگر اماکن دیدنی فرهنگی ارمنستان وجود دارد که هتل با این مراکز به قدری نزدیک می باشد که می توانید پیاده به این مراکز بروید. هتل اربونی ارمنستان دارای 36 اتاق می باشد که همگی به اینترنت , تهویه مطبوع , مینی بار , تلویزیون دارای شبکه های ماهواره ای و همچنین سشوار می باشد که البته اینترنت دارای هزینه ای مجزا می باشد. در قسمتهای مختلف هتل دسترسی به اینترنت به صورت رایگان می باشد. هتل اربونی یک رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ نیز دارد که می توانید در طول اقامت خود از این غذاهای تجربه کنید و لذت ببرید. همچنین هتل اربونی ارمنستان دارای لباسشویی و خشکشویی نیز می باشد . صرافی و دستگاه خود پرداز نیز هتل دارد که در مدت زمان کمی می توانید کارهای بانکی و مبادلات ارزی خود را انجام دهید.
 
 

hotel valensia armenia

هتل والنسیا ارمنستان هتلی تمییز و مکانی مناسب برای میهمانان و مسافران می باشد که اقامتی همراه با آرامش را می توانند تجربه کنند هتل والنسیا ارمنستان دارای خدمات ماساژ می باشد که مسافرین عزیز می توانند استفاده کنند و لذت ببرند. هتل دارای اتاق جلسه مجهز مي باشد. هتل والنسیا ارمنستان باغی برای خود دارد که مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد. در هتل والنسیا ارمنستان آرایشگاهی وجود دارد که می توانید در مدت اقامت هم آراسته باشید.  رستوران هتل والنسیا ارمنستان مکانی است که بعد از یک گردش و روز کاری آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد.

hotel valensia armenia

 
 
 

برچسب‌ها: تور ارمنستان تابستان 93, تور ارمنستان تیر 93, تورارمنستان, تور لحظه آخری ارمنستان
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:3 | نظر بدهید




:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: