هتل های مشهد
نوشته شده توسط : dellaram

یکشنبه 15 تیر 1393

 

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق های سینگل ، دبل ، سوئیت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رویال میباشد . همچنین این هل رو به تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافی ، واحدهای تجاری ، تشریفات ، آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار ، سالن آمفی تئاتر ، بیزینس سنتر ، مجموعه های ورزشی ، استخر و سونا ، انفورماتیک ، سالن زیبایی و پنج رستوران و كافی شاپ با تنوع بسیار و معماری زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

مطالب مرتبط :
تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد رمضان 93 , تور مشهد عید فطر 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: