مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی
مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی با معماری سنتی با رستوران های سرباز در مجاور دریاچه در جمیرای ساحلی واقع شده است. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی اندکی شبیه بازارهای سنتی قدیمی ایران می باشد . مغازه ها همه در فضای دالان که از سنگ فرش های سنتی عربی پوشیده شده است می باشد. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی محلی برای عرضه صنایع دستی و هنر های دست ساز می باشد . کالاها اکثرا سنتی می باشد از بدلیجات و سنگ های قیمتی و با ارزش تزیینی تا تابلوهای کار دست و لباس های حریر عربی  و فرش و گلیم و همه نوع کالای کم یاب در مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی وجود دارد.در همه مرکز خرید مدینه الجمیرا دبیعودهای عربی و بوی عطرها در هوای مرکز خرید پیچیده شده است و طراحی معماری این بنا به شکل عربی است . در سفر تور دبی خود می توانید سقف آن را که همه از طاق های چوبی و چراغ سنتی دستی چوبی می باشد دیدن نمایید.در محوطه حیاط بازار از کافی شاپ ها و معروفترین رستوران ها و آب نمای دریاچه و ساختمان برج العرب و عبور قایق های زیبای تفریحی منظره دیدنی را بوجود آورده است.

 

منبع : مراکز خرید دبی

 

بازارهای طلا و ادویه جات دبی 

بازار طلا دبی

بازار طلا دبی

 

یک گشت کوتاه و نگاهی گذرا به بازار طلای دبی که در منطقه ی دیره واقع شده است این حقیقت را آشکار می سازد که چرا دبیعنوان شهر طلا را به خود گرفته است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. فروشگا های این بازار با داشتن جواهراتی به ارزش 18, 21 , 22 , 24 قیرات , ثروت فراوان این بخش از دنیا را به تصویر می کشد.آنچه قابل توجه است خلوص طلاها و تنوع بسیار زیاد آن ها می باشد. طلاهای موجود در این بازار در طیف های رنگی مختلفی چون: سفید , صورتی , زرد و حتی بنفش در معرض تماشا قرار می گیرند. در این بازارها طلا از ارزانترین اقلام ها به شمار می رود که معمولا بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. البته دست ساز و یا کارخانه ای بودن طلا بر  قیمت آن تاثیر می گذارد.

بازار ادویه دبی 

بازار ادویه دبی


بازار ادویه یک فروشگاه قدیمی در دبی است که گاهی آن را بازار قدیمی هم می نامند. بازار ادویه دبی کنار بازار طلا یعنی در منطقه ی دیره دبی واقع شده است.کسانی که به سفر و همچنین غذاهای لذیذ علاقه مند هستند هرگز نباید به راحتی از دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض اینکه وارد این بازار می شوید , عطر ادویه جات محلی عربی را احساس می کنید. در این مکان می توانید ادویه ها و چاشنی هایی چون: میخک , دارچین , هل را خریداری کنید. هم چنین در این بازار می توانید میوه های خشک شده و بخورهای خوش بویی را بیابید. ادویه جات این بازار از تمام دنیا و منطقه ی خاورمیانه و با کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز جمع آوری شده است.

 

 

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

مرکز خرید برجمان دبی

 

مرکز خرید برجمان دبی

 

منبع : مراکز خرید دبی

 

بازار مرشد دبی

 بازار مرشد دبی



بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .بازار مرشد دبی بازاری زیبا و دیدنی می باشد که مسافران زیادی را توانسته جذب کند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای استراحت به این رستورانها و کافی شاپ ها بروید.

منبع : مراکز خرید دبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: