دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : dellaram
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: