هتل های سه ستاره استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

 

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

 

هتل بیاز کوگو استانبول سه ستاره

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول هتلی سه ستاره می باشد که به بازار بزرگ بسیار نزدیک می باشد . اتاق های هتل بیاز کوگو استانبولدارای امکاناتی مانند : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت و رستوران ترکی با غذاهای متنوع و لذیذ که آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد. هتل بیاز کوگو استانبول دارای اتاقهایی با مبلمان چوبی و کف پارکت شده می باشد و پنجره های بزرگی که نمایی از شهر زیبای استانبول دیده می شود دارد. اتاقها دارای حمام و سشوار می باشد . در هتل بیاز کوگو استانبول در هر روز برای صبحانه می توانید از بوفه صبحانه که کامل می باشد و چای و شیرینی استفاده نمایید همچنین هتل دارای رستورانی است که دارای غذاهای متنوعی می باشد و آماده سرو برای میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . هتل بیاز کوگو استانبول امکانات و خدمات اینترنت رایگان و خشکشویی و اتوشویی نیز دارد و امکان کرایه گرفتن اتومبیل برای بازدید از مناطق گردشگری شهر استانبول در هتل بیاز کوگو استانبول وجود دارد. هتل بیاز کوگو استانبول با فرودگاه آتاتورک فقط 15 دقیقه فاصله دارد. 

هتل بیاز کوگو استانبول

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

هتل توپکاپی سابنا استانبول سه ستاره

هتل توپکاپی سابنا استانبول

هتل توپکاپی سابنا استانبول هتلی زیبا و بسیار مناسب برای گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. هتل توپکاپی سابنا استانبول به فاصله چهارصد متر از دیوار شهر باستانی که قدمت آن مربوط به ابتدای دوره بیزانس می باشد. همه اتاق های هتل توپکاپی سابنا استانبول دارای تجهیزاتی از جمله تلویزیون ال سی دی و مینی بار و حمام و سشوار می باشد . بوفه صبحانه از ساعت 7 صبح تا 10:30 آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد. و انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران هتل توپکاپی سابنا استانبول مهیا و برای سرو آماده می باشد. لابی هتل مکان بسیار مناسبی برای نوشیدن انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد و استراحت و کسب آرامش بسیار مناسب است. هتل توپکاپی سابنا استانبول از ایستگاه تراموا فقط 100 متر فاصله دارد که مسافران تور استانبول می توانند با استفاده از تراموا به مسجد کبود , مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ و جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول دیدن کنند. هتل توپکاپی سابنا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد.

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: