هتل های استانبول
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل اربوی استانبول  سه ستاره

هتل اربوی استانبول

 

هتل اربوی استانبول هتلی سه ستاره و تمییز می باشد. هتل اربوی استانبول دارای ویژگی های مانند : رستوران زیبا با نمایش تصاویر پاناروما از شهر زیبای استانبول می باشد. در رستوران هتل اربوی استانبول بوفه صبحانه با محصولات طبیعی و تازه محلی سرو و پذیرایی می شود. از هتل اربوی استانبول پیاده می توانید به مسجد آبی و موزه صوفی , میدان اسب دوانی و مویزه توپکاپی و بازار ادویه و کلیسای سیسترن دسترسی داشته باشید. رستوران هتل اربوی استانبول با غذاهای متنوع و سنتی و نوشیدنی های لذیذ که رستوران در طبقه همکف واقع شده است آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. در مجاور هتل اربوی استانبول رستورانهای متعددی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. هتل اربوی استانبول دارای تور گردشگری برای میهمانان و مسافران تور استانبول دارد که عزیزانی که علاقه مند هستند می توانند استفاده کنند.

هتل اربوی استانبول

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

 

هتل گرند هیلاریوم استانبول چهار ستاره

 هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول هتلی چهار ستاره و دارای موقعیت جغرافیایی مناسب می باشد . هتل گرند هیلاریوم استانبول بسیار مناسب برای گردشگران و میهمانان تور استانبول و مشتاق به سفر استانبول می باشند ، هتل گرند هیلاریوم استانبول در دوازده km فرودگاه آتاتورک و در مرکز شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل گرند هیلاریوم استانبول در ینی کاپی ، منطقه تاریخی و مرکز شهر دیدنی استانبول واقع شده است و دارای اقامتی همراه با حمام ترکی , استخر سرپوشیده و اتاق بدنسازی و فیتنس برای گردشگران و میهمانان خود مهیا کرده است. اتاقهای هتل گرند هیلاریوم استانبول مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و گاو صندوق تجهیز شده است. میهمانان هتل گرند هیلاریوم استانبول می توانند غذا و نوشیدنی سفارش دهند و از کانالهای ماهواره ای قابل تغییر تلویزیون اتاق خودشان تماشا کنند. رستوران هتل گرند هیلاریوم استانبول با سرو خوراکی های لذیذ از مهیمانان خود پذیرایی می نمایند. لابی بزرگ، تریا و کافه اینترنت هم در اختیار علاقه مندان قرار دارند. علاقه مندان به ورزش میتوانند ادامه برنامه بدنسازی خودشان را در باشگاه هتل داشته باشند و یا در سونا استراحت نمایند، هتل گرند هیلاریوم استانبول مکان بسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی و مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل گرند هیلاریوم استانبول به مراکز تفریحی و مراکز خرید استانبول دسترسی راحت دارد.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی زیبا و لوکس که در منطقه پرا واقع شده است و مرکز هنری ، فرهنگی، دارای سالن های غذاخوری و ناهار خوری است. هتل رادیسون بلو پرا استانبول رستورانی با چشم انداز دیدنی از شاخ طلایی و قسمت قدیمی شهر زیبای استانبول می باشد . خیابان شلوغ و جذاب استقلال چند متر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری خیلی زیبا دور تر می باشد . اتاق های زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای و قهوه می باشد که برای اتاقها سرو شده است و همینطور مینی بار و لپ تاپ و  دارای صندوق های الکترونیکی است . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون در اتاقها با طراحی و  تزئین و دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. روز خود را می توانید با بوفه صبحانه که با ذائقه ها و سلیقه های متفاوت مهیا شده لذت ببرید آغاز کنید .سالن ناهار خوری و رستوران زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول در طبقه لابی واقع شده است. سالن بدنسازی , تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم ، سونا ، حمام بخار،  حمام آبگرم، حمام ترکی برای کسب آرامش اعصاب و استخر سرپوشیده است که اوقاتی را می توانید برای استراحت و آرامش سپری نمایید. می توانید با پیاده روی کوتاه مدت به موزه زیبای پرا ، منطقه گالاتا و برج معروف گالاتا و شهر قدیمی بروید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی مناسب برای اقامت گردشگران و مسافران تور استانبول است و دارای امکاناتی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم می باشد تا این عزیزان هم از اقامت خود لذت ببرند.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

منبع : هتل های پنج ستاره استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: