تورهای تفریحی دبی
نوشته شده توسط : dellaram

تور کشتی کروز دبی

تور کشتی کروز دبی

 

کشتی کروز دبی یک کشتی مسافر بری و تفریحی می باشد که گنجایش آن 5600 نفر است. این کشتی هم چنین زمین های بازی زیادی مثل زمین بسکتبال , والیبال , بدمینتون و سالن نمایش آکروباتیک , سالن تئاتر و موسیقی و... را دارا می باشد. شما مسافران عزیز می توانید در این تور آرامش محض را با خوردن شام روی کشتی و شنیدن صدای آب احساس کنید و از آن لذت ببرید. تور کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین تورهای تفریحی دبی در میان خانواده های ایرانی می باشد.

 

 

 

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

اتوبوس دریایی دبی یک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبی می شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

 

 

 

تور بالن سواری دبی

 

 

net valon savari dubai

 

از داخل بالن  كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. در تور بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورهای تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: