درباره دبی
نوشته شده توسط : dellaram

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبی پیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی ارزان

 

 

 

درهم دبی

 

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: