سواحل دبی
نوشته شده توسط : dellaram

سواحل دبی

 

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومیدبی از کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبی می باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلی دبی آرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس دبی را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: