هتل های مشهد
نوشته شده توسط : dellaram

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه  برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون برای رفاه بيشتر مسافران تور مشهد   همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

آدرس : مشهد،خیابان پاسداران،جنب سینما قدس
 

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا برای اقامت مناسب برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان و برای اقامت مسافران تور مشهد سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ


هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا به عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد می باشد که به صورت پیاده حدودا 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و فاصله یهتل آپارتمان یلدا با فرودگاه مشهد به وسیله ماشین حدود 10 دقیقه است. ساختمان هتل آپارتمان یلدا مشهد دارای 16 واحد آپارتمانی در 4 طبقه می باشد که تمام اتاق های آن به جز سوئیت دارای امکان پخت و پز می باشند. در مورد خدمات و امکاناتهتل آپارتمان یلدا برای مسافران تور مشهد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، لاندری، پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان فرودگاه اشاره کرد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , هتل های درجه یک مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: