هتل پورتو بلو آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

هتل پورتو بلو آنتالیا

این هتل تفریحی پنج ستاره درسواحل "کنیالت" قرار دارد. مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از فضای دلنشین و امکانات رفاهی بی نظیر این هتل بهره مند شوید. ساحل "کنیالت"، طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه است و در دامنه کوه های "بیدلر" قرار گرفته است.شما میتوانید روزهای به یاد ماندنی در کنار این سواحل داشته باشید. امکانات ورزشی  این هتل شامل بازی دارت - کرایه دوچرخه -تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ -  کانو. این هتل زیبا در هشت کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است.و برای اقامت بهتر مسافران تور آنتالیا 94 دارای امکانات تفریحی از قبیل سرویس نگهداری کودکان - زمین بازی کودکان - اتاق بازیهای کامپیوتری است


هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج كانتي يك هتل لوكس پنج ستاره در منطقه تفریحی كمربا فاصله يكساعت از فرودگاه آنتاليا است. هتل داراي استخر،ساحل اختصاصي، سونا،حمام تركي، جكوزي،‌ماساژ و سایر امكانات رفاهي ديگر مي باشد. هتل با استفاده از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در سواحل كمر، يكي از بهترين مکانهای دیدنی آنتاليا برای اقامت مسافرین عزیز تور آنتالیا 94 با مناظر دیدنی آبي مديترانه و ساحل ماسه ايي، قرار گرفته است. همچنین كودكان مي توانند با استفاده از تفريحات مخصوص و كلوپ كودكان اوقات لذت بخشي را بگذرانند. این هتل برای رفاه مسافرین عزیز تور آنتالیا 94 شامل چندين رستوران با غذاهاي ايتاليايي، تركي،‌هلندي و دريايي مي باشد.


 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

 هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا، در سواحل آنتالیا و با فاصله هفتصد متر از شهر تاریخی کالی قرار گرفته است.از امکانات هتل برای  مسافران تور آنتالیا میتوان به  سرویس رایگان اینترنت ، دید عالی اتاق ها به کوه و دریا و استخر آب گرم اشاره کرد.هریک از اتاقهای این هتل زیبا ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، میز کار ، بالکن اختصاصی ، تلویزیون با گیرنده ماهواره میباشد.باشگاه سیتی کلاب اسپا  نیز از استخر سرپوشیده و سالن ورزشی تشکیل شده است.به علاوه مسافران میتوانند از ماساژ درمانی و حمام ترکی در هتل استفاده کنند.در رستوران این هتلبرای  مسافران تور آنتالیا  غذاهای گوناگون  خارجی و ترکی سرو میشود.در همه ی روزها  صبحانه ، ناهار و شام سلف سرویس است و هر هفته تفریحات صورت می گیرد و از م مسافران تور آنتالیا  با شام های متنوع و لذیذ پذیرایی می شود.هتل رامادا پلاز بافاصله ای کمتر از هشتصد متر از موزه و آثار باستانی شهر آنتالیا قرارگرفته است.و کمتر از 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. مسافرین میتوانند از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنند.





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آانتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: