هتل گرند اس استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول از جمله هتل های چهار ستاره در شهر استانبول به شمار می رود.این هتل شامل اتاق های بزرگ با مبلمان مدرن و تلویزیون و حمام  برای اقامت مسافران تور استانبول 94 می باشد و همچنین استفاده از اینترنت برای مسافران ازاد است. هتل گرند اس دارای استخر با آبگرم و سونا و سالن ماساژ نیز می باشد. رستوران این هتل  با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامیتور استانبول می باشد که علاوه بر غذاهای خوشمزه سرو نوشیدنی های گرم و سرد را نیز شامل می شود.فاصله هتل تا ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه می باشد و مسافران می توانند با کمی پیاده روی از مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه استانبول دیدن نمایند.

هتل گرند اس استانبول

 

 


هتل آلمینا استانبول

هتل 4 ستاره آلمینا استانبول در قلب شهر استانبول واقع شده و با جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر استانبول احاطه شده است . این هتل دارای 25 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، تجهیزات چای/ قهوه، مینی بار، سشوار، امنیت الکترونیکی، تلفن و حمام خصوصی می باشند. مسافران تور استانبول 94 می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل کنند که چشم انداز فوق العاده ای از دریای مرمره و مسجد آبی دارد . اماکن تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... در چند متری هتل هستند که مسافران تور استانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن کنند.

امکانات هتل آلمینا استانبول

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، استخر، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، سرویس نگهداری کودکان

 

هتل آلمینا استانبول

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

لابی هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

اتاق هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

رستوران هتل آلمینا استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های درجه یک استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: