هتل هیلتون جمیرا دبی
نوشته شده توسط : dellaram

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران تور دبی 94 , نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که شما مهمانان عزیز با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

خوب است مسافران تور دبی عید 94  بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

آن دسته از مسافران تور دبی فروردین 94  که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , هتل های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: