اجرای پروژه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مجموعه سعدآباد
نوشته شده توسط : dellaram

اجرای پروژه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مجموعه سعدآباد

اجرای پروژه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مجموعه سعدآباد

طبق برنامه زمانبندی ، فاز طراحی و مستند سازی سیستم مدیریت کیفیت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بر مبنای استاندارد   ISO 9001:2008با ورود به ماه دوم پاییز، پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه سعدآباد، بهاره دادیار با اعلام این خبر گفت: در فاز طراحی و مستندسازی، خط مشی کیفیت و اهداف کیفیت مجموعه تعیین و چارچوب و مدل فرآیندی سیستم مدیریت کیفیت طراحی شد .

مسئول واحد تدوین مدیریت کیفیت مجموعه سعدآباد ادامه داد: کلیه مستندات مربوط به سیستم مدیریت کیفیت شامل روش های اجرایی فرآیندها، دستورالعمل ها و فرم ها، جداول و چک لیست های ذیربط طراحی و تدوین شد.

وی افزود: از ابتدای آبان ماه وارد فاز اجرای پروژه خواهیم شد و طی آن پس از ابلاغ اولیه کلیه مستندات تهیه شده به واحدها و موزه ها و رفع ایرادات احتمالی توسط مسوولین مربوطه، اجرای این سیستم آغاز می شود.

دادیار با اشاره به مراحل مختلف فاز عملیاتی این پروژه، اضافه کرد: ابلاغ اولیه مستندات و اطلاع رسانی به موزه ها و واحدهای ذیربط ، مطالعه مستندات و ارایه پیشنهادات توسط افراد ذیربط، مراجعه واحد مدیریت کیفیت به موزه ها و واحدها و دریافت بازخور در خصوص مستندات ابلاغ شده ، انجام اصلاحات و ابلاغ مجدد مستندات ، اجرای آزمایشی و پایش و نیز ممیزی داخلی اولیه از جمله اقداماتی است که در فاز اجرایی انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه کلیه واحدها و موزه های مجموعه سعدآباد، یادآور شد پس از پشت سر گذاردن فاز اجرا، امکان انجام ممیزی توسط شرکت های گواهی دهنده و دریافت گواهینامه ISO 9001: 2008 به عنوان اولین کاخ موزه دارای این گواهینامه در خانواده بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراهم خواهد شد
.





:: برچسب‌ها: اجرای پروژه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مجموعه سعدآباد ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: