چین
نوشته شده توسط : dellaram

معرفی کشور چین

تور چين  ، پكن ، هتل كراون پلازا

کشور چین با 103 میلیلارد نفر پرجمعیت ترین کشور جهان است و همچنین از نظر وسعت خاکی جزئ 3 یا 4 کشور جهان است. این کشور به نام جمهوری خلق چین شناخنه می شود و پایتخت آن پکن است.

کشور چین بیست و دو استان دارد و پنج منطقه که مهمترین این مناطق چهار منطقه با نام های :پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ است و دو منطقه ی اداری نیز در این کشور با نام های  هنگ کنگ و ماکائو وجود دارد.

 

اختلاف ساعت ایران و چین

اختلاف ساعت ایران و چین  حدود 4 سات 30 دقیقه می باشد.

 

فرهنگ چینی

کشور چین تنوع زیادی از پوشش , آداب و رسوم های خاص در بین شهرها و استان‌های مختلف را دارا می باشد. کشور چین  فرهنگی کهن‌ را بین کشور های مختلف جهان را دارد. که شامل ادبیات, موسیقی, هنرهای تجسمی, هنرهای رزمی, هنر آشپزی و ... می‌باشد. 

 

بازارهای خرید چین

 شهر لی جیانگ

خرید در پکن چین به گونه ای اجتناب ناپذیر جذاب و جالب است. به طور کل نقاط خرید در پکن به 2 دسته تقسیم میشوند: بازارهای خرید و فروشگاههای خرید.

بازارهای خرید:

بازارهای خرید چین  در تمامی فصل های  سال شلوغ و مملو از مسافرانی است که برای خریدهای مطلوب و با کیفیتی متوسط و قیمتی مناسب به آنجا مراجعه می کنند. برخی از فروشندگان به دلیل برخورد زیادی که با گردشگران کشورهای مختلف داشته اند، قادر هستند تا با جملاتی ابتدایی به زبان شما با شما احوالپرسی نمایند. همچنین بعضی از این فروشندها تا حدی ملیت مشتریان را از روی چهره افراد تشخیص میدهند که دور از انتظار نیست که به هنگام عبور از مقابل غرفه آنان به زبان مادری شما ، شما را تشویق به خرید نمایند. بازارهای خرید در پکن به معنای  تخفیف و تخفیف است. تخفیف گرفتن در این بازارها به یک قانون تبدیل شده و خرید از آنان بدون درخواست تخفیف دور از انتظار است. اولین قیمتهای که توسط فروشنده ها در بازارهای خرید چین اعلام می شود میتواند حتی تا سه برابر بالاتر از قیمت واقعی کالاها باشد. شما می توانید قیمت مناسب و مورد نظر خودتان را پیشنهاد دهید و در تخفیف گرفتن در کالاها شرکت کنید! در نهایت می توانید با مجاب کردن فروشنده ها کالای خودتان را تا یک سوم قیمت اولیه و حتی گاهی کمتر خریداری کنید. خرید کردن در این بازارها علاوه بر اینکه به صرفه است، نوعی سرگرمی و در عین حال رو در روئی شاد و دوستانه با فروشنده های  چینی و در نهایت ایجاد 1 روز متفاوت و شاد است.

نکته ی خوب دیگری از بازارهای چین  این است که در تمامی بازارها 1 طبقه از بازار و عموما آخرین طبقه ی آن را به رستورانهای سلف سرویس اختصاص می دهند.  قیمت خوراک در این مراکز بسیار مناسب است. شما میتوانید از هر غرفه یک خوراک مورد علاقه  را دریافت کنید و بر روی میز خودتان رنگین کمانی اشتها برانگیز از خوراک مختلف درست کنید.





:: برچسب‌ها: چین ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: